Leta i den här bloggen

torsdag 9 februari 2017

En vanlig eftermiddag

Helt slutkörd efter dagens rygg och tricepspass. Känns skönt, starkare och starkare för varje dag. Dock har min högra axel börjat krångla mer och mer igen, det smärtar något djävulskt i vissa lägen. Kommer nog aldrig bli bra, har ju haft dessa problem i många år nu och inte blir det bättre av sjukgymnastik heller, får väl bara acceptera att det är som det är och leva med det. Nu sitter jag med en kopp kaffe i soffan och kopplar av, inget är så gott som en kopp efter träning. Det klår till och med frukostkaffet! Skall ta och röja lite här hemma, barnen är bra på att plocka fram grejer och stöka ner. Känns hopplöst ibland. Om jag får lite tid över får jag ta och kolla över min ena laserspelare som började krångla igår, jag som precis bytt rem på den och trodde allt var frid och fröjd, men icke. Hoppas det inte är något större fel på den nu. Så ser min dag ut. God em!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar