Leta i den här bloggen

fredag 9 oktober 2015

Tankar från holken

Då sitter jag här på dass igen och vad skall man göra i väntans tider om inte blogga några rader. Ett perfekt tillfälle då det är en av de få stunderna på dagen då man får vara ensam i lugn och ro. Jag menar finns det andra mer än jag som tycker det är givande att läsa "Ei saa peittää" hur många gånger som helst och försöka lära sig streckkoden på handtvålen utantill eller räkna kalelplattorna på väggen, räkna ut hur många myror som skulle få plats från golv till tak om man räknade med att varje myra får en 1x1x1cm att svänga sina lurviga på. Det är såna här små stunder som gör livet värt att leva, intressant fakta  helt enkelt. God morgon fredag från mig, jo förresten jag mår inget vidare idag heller, men det är en parentes. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar