Leta i den här bloggen

fredag 23 oktober 2015

Satans morgon

Vaknade med satans ångest idag och ingen ångestmedicin har jag kvar. Så jävla jobbigt, hårt tryck över bröstet, kallsvettas och mår allmänt skit. Alltid kommer det som en smäll rätt i ansiktet och man blir lika chockad varje gång över hur jävligt det är. Jag kan ju inte må dåligt nu det är ju fredag och solen skiner! Fan! Förhoppningsvis går det över framåt kvällen. Får försöka glädja mig åt att barnen äntligen har höstlov och att de skall på Halloween-disco i skolan ikväll, de har verkligen sett fram emot det. Sen blir det Strömstad hos farmor och farfar i några dagar för dem, skönt att de får komma hemifrån lite och se något annat. Känns lite bättre när man får skriva av sig lite, nu skall jag dricka upp mitt kaffe och hitta på något... städa och tvätta kanske... kul! Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar