Leta i den här bloggen

tisdag 18 november 2014

Bajsdag

En lika jävlig dag till, mår inget bra varken fysiskt eller psykiskt. Får ju ingen hjälp från Solhem heller bara testa mediciner. Bett om psykolog vid flertalet tillfällen men icke eftersom jag ej är mottaglig!!! Skrämmande hur psykvården fungerar. Ringde akut igår, blev uppringd lite nonchalant idag och det enda de kan erbjuda är en runda till på BES Behandlingsrnheten Solhem som jag gick 2011, men känner det meningslöst att rapa om allt igen. Finns verkligen ingen psykologhjälp i hela Borås? Kass!!!! Utkastad med mediciner massa diagnoser och Samhället har nu gjort sin plikt.
Punkt slut! Men jag då? Jag finns ju fortfarande kvar och mår som för 14 år sedan??? Vad skall jag göra? Vem har gjort fel? Det luktar brunt det här!

Mannajas iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar