Leta i den här bloggen

fredag 2 november 2012

Hur kul som helst... nästan

Skrik inte hej innan bägaren svämmat över! Dagens visdom. Fredag och humöret är ganska bra idag. Här kunde blivit en smiley men jag hindrade mig från att vara alltför klämkäck och småcrazy :-D men där kom den... Rastlös, trött och usla skämt far omkring i mitt gigantiska huvud. Put your hands up in the air... satans låt vill inte lämna mina inre öron. Mycket stör mig och jag framstår väl som påverkad av någonting, men bara druckit för mycket kaffe. Brukar inte vara lättpåverkad av koffein men idag tror jag fan att det tagit hus i helvete! Hur som helst är det fredag och barnens höstlov börjar närma sig sin ände, tyvärr. Veckan har gått apfort, men hunnit med att tapetsera sovrummet med en fantastiskt snygg bokskogsfototapet. Riktigt nöjd. Med barnens hjälp gick det som en dans.
Vad händer ikväll tro? Lite mys med familjen och en sen filmkväll för mig lär det bli. Skall ju inte upp med tuppen imorgon. Här svänger det från dag till dag i mitt turbulenta liv. Låg som få vissa dagar för att växla till att vara hög som ett hus av glädje, kreativitet och usel humor andra dagar. Ändå upplever jag största delen av mitt liv som tråkigt, innehålls- och meningslöst. Misslyckad men inte idag, bara lite grå och obetydlig... Det är jag i ett äggskal. DÄR höll jag på att trilla av stolen i skräck, min iPhone påminde mig om att ZombieFarm 2 - Sale going on NOW! satans hög signal jag har på. Prutt och kram tills nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar