Leta i den här bloggen

torsdag 8 november 2012

Det var inte jag!

Alltid skönt när man vet att man har rätt. Bråkat med Handels a-kassa ett tag, idag fick jag bekräftat att de hade gjort fel och därav får jag vänta ytterligare en vecka på mina pengar som jag skulle haft för ett par veckor sedan. Blir så förbannad! Har gjort allt det jag var skyldig att göra, i tid, men lik förbannat drabbas min familj av missförstånd mellan f-kassan, arbetsförmedlingen och a-kassan! Aphjärnor, milt uttryckt. Men kvinnan, min handledare som jag talade med via telefon var mycket trevlig och gjorde allt hon kunde för att hjälpa mig, samt bad om ursäkt. Det känns i alla fall lite bättre. Skit samma säger jag från dassholken och tar en klunk kaffe! God förmiddag alla bittra.


Skickat från Mannajas iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar