Leta i den här bloggen

fredag 29 oktober 2010

Dag 12916 - Slätstruket

Fredag igen, jag klunkar precis i mig en Tri-Matrix Evolution skall köra ett träningspass om en halvtimma. Lyckades få med mig Fredrik idag, äntligen. Skall bli kul att träffa honom. Vid fyra idag blir det sjukgymnasten för behandling av min värkande axel, har även fått en remiss till ortopeden för utredning. Hoppas inte det är något allvarligt. Började en ny kreatinkur i måndags, gått på uppladdning under veckan. Ökat med matintaget också för att bygga lite under hösten. Slutar väl bara med att jag lägger på mig i vikt bestående av fett... Nej jag skall verkligen försöka sköta mig, tycker om att ha något projekt att koncentrera sig på. Veckan har varit ganska upp och ner annars, haft lite ångestkänslor men aldrig så det svallade över som föregående vecka. Har varit en ganska slätstruken och halvtråkig vecka helt enkelt... Mycket film på kvällarna med många sena nätter, svårt att sova igen. Mycket funderingar ofta ganska negativa och destruktiva. Inte mycket framtidshopp. Obehagskänslor i kroppen är något av vardagen. Men det finns väl toppar likväl som alla dalar. Det är väl topparna som jämnar ut livet och som gör att man står ut någorlunda med veckans alla dagar. Mitt liv flyter på i ett accelererande tempo utan att jag hinner med speciellt mycket. Nu skall jag iväg till träningen, hej så länge och ha en trevlig helg och Halloween om någon nu får för sig att fira det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar