Leta i den här bloggen

onsdag 13 oktober 2010

Dag 12900 - Nu har bägaren kokat över!

Människor med skygglappar stör mig nåt så in i helvete. Människor som skapar ett helvete runtomkring sig i form av oreda och kaos där deras självutnämnda arbetsområde slutar. Det existerar inte i deras mikrohjärnor eftersom det brukar alla andra ta hand om och sköta. Alltid samma sak, när jag skall finna något betydelsefullt jag söker får jag leta tills ögonen blöder och irritationen kokar över, givetvis till omgivningens oförstånd! Aldrig har någon annan gjort något fel! Men satan i gatan vad det tar hus i helvete om det inte är i ordning plockat på rätt sätt, eller något annat kosmetiskt som inte tilltalar min motpart!!! Det är ALDRIG på lika villkor det ena är ALLTID viktigare än det andra. Jag SKALL lära mig allt och förväntas att göra som rösten säger till mig medan jag ALDRIG kan säga till om hur vissa saker och ting skall vara, det går inte att lära VISSA hundar att sitta! Jävla förbannade skit vad jag är arg, för att inte säga vansinnig! ALLTID är det motgångar. ALLTID möter man motgångarna innan man fått smaken av målet. Med bestämda marschliknande steg går fienden i vardagsrummet... Löjligt, inte respektingivande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar