Leta i den här bloggen

tisdag 5 oktober 2010

Dag 12892 - Jag har ÅNGEST!!!

Helvete va jag mår dåligt nu, vet fan inte vart jag skall ta vägen. Kan inte andas, huvudet är fullt av röriga tankar som inte innehåller någonting... kan inte sortera tankarna... allt känns tungt, fruktansvärt tungt. Springer i en oändlig tunnel och skriker så bröstet håller på att explodera... ingen hör, inget händer, jag slås ner av mina egna ljudvågor när dom slår mig i ryggen... fan va hopplöst! När skall jag andas när skriket tar överhanden... tar det aldrig slut lungorna kittlar obehagligt när venerna i kroppen skriker efter syre, det kittlar i fingertopparna, tårna börjar domna... springer på moln utan kontroll. En stickande känsla i ryggen som jag inte reflekterar mer över. Strupen börjar kännas torr, öronsnäckorna ligger i bomullsvadd, dovt hörs ett tjut en svag enerverande ton, ett eko av tystnaden. Helvetet närmar sig, det tar fan aldrig slut!..............................................................................

2 kommentarer:

  1. Åååh känner igen, vaknar upp till en orkan som sliter o drar, jag bara sitter..o sitter fast i det jävla cementet som vägrar spricka fast jag växer i takt med alla indämpta känslor.
    Vad gör jag åt det, tar en stesolid eller två...och sitter....

    SvaraRadera
  2. Du målar lika fantastiskt m ord som med pensel!
    Känner med dig. Känns lite klyschigt; men hoppas det vänder snart. Sköt om dig!

    SvaraRadera