Leta i den här bloggen

måndag 20 juli 2009

Dag 12450 - En ny måndag, en ny start...

Pigg morgon idag, uppe och åt frukost som Emil överraskat mig med, gav båda barnen en macka. Bläddrade snabbt igenom Borås tidning och sedan gjorde vi oss i ordning. Packade träningsväskan tog morgonens mediciner och en protein. Barnen klädde sig själva fick hjälpa Jennifer med skorna. In i bilen och ner till gamla mormor. Jag skyndade till gymmet som stänger vid tio så här på sommaren och öppnar igen vid fem. Hoppas på en fin dag idag känner att jag har ganska mycket ork. Bestämt mig för att skärpa mig när det gäller vad jag äter och dricker ett tag framöver, måste miska ner lite på vikten, känns lite tugnt nu. Sommaren är frestande bara, jobbigt jobbigt. Men får tänka på träningen och på resultatet om jag lyckas. Skall fylla bilen med lite skräp eller mycket rättar sagt, en hel del kartonger och annat som skall sopstorteras. Vet inte riktigt vad denna vecka har framför sig annars men det ger väl sig, önskar mig lite värme och sol nu, vart lite mycket regn de senaste. Måste klä på mig nu duschat precis, får inte sega till nu. Have a nice day!

4 kommentarer:

  1. Hejsan hoppsan!
    En tanke bara varför skriver inte du en bok?
    Du har en förmåga att fånga den som läser det du skriver.
    Ha en fortsatt trevlig dag! =0)

    SvaraRadera
  2. Jo har haft tanken ganska länge men inte blivit riktigt så... än... får se, tack för kommentaren!

    SvaraRadera
  3. Tycker seriös du ska ta tag i den tanken, du har mycket att berätta för människor som inte vet ett dugg om hur livet kan te sig... du kan med din historia och erfarenhet delge kunskap.

    SvaraRadera
  4. Hej! Haha det får vi väl verkligen inte hoppas :)
    Sötungar har du också!!

    SvaraRadera