Leta i den här bloggen

onsdag 13 maj 2009

Dag 12382 - Giraffen på fel plats

Då var det onsdag igen, har inte skrivit på länge varit väldigt omotiverad. Inte gjort något speciellt varit oerhört trött. Har väl nästan bara tränat den senaste veckan och inte orkat med något annat. En ganska fin dag idag, kvavt i lägenheten bara. Sitter nu och fördriver tiden i väntan på att frugan skall bli färdig, barnen också otåligt. Smink smink smink... Sånt tar tid! Jobbigt att vänta, blir rastlös av att vänta. Är mycket otålig och ganska lättretlig. Vi hade tänkt åka till Knalleland och shoppa lite, behöver ett par nya träningsbyxor några linnen och en hel del andra plagg som måste fylla ut min garderob som nu består av ganska solkiga byxor och ur tvättade t-shirts. Hoppas att jag hittar utan att behöva söka för mycket har lite svår för att vistas i klädaffärer för länge känner mig uttittad och iakttagen hela tiden som om man är missplacerad. En giraff i en folksamling... Mysko liknelse. Suttit att spanat på Blocket en del på förmiddagen, hittat en del intressanta bilar. Drömma kan man ju alltid. Vill gärna ha en ny bil, nyare, större och framför allt lite snyggare. Får väl se hur ekonomin ser ut framöver. För tillfället är den helt ok. Borde ju bli bättre visserligen, jag är ju oket för familjen vad det gäller inkomst. Mår man ju inte bäst över. Men jag har bidragit till en del plus i kassan i alla fall. Inget jag går in på. Nu kom Jennyh ut från dass blir nog att vi beger oss snart. Blir ett biceps/triceps pass i eftermiddag. Skall bli skönt, hade en vilodag i går på grund av värk, överansträngning förmodligen. God fortsättning. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar