Leta i den här bloggen

måndag 6 november 2017

Första dagen


Nå hur har denna första dagen på resten av mitt liv gått då? Vaknade förstås alldeles för tidigt vid fem, tog en kaffe och skickade barnen till skolan klockan halv åtta. Vid åtta snåret hämtade jag en utarbetad kvinna som är min fru vid sitt jobb och vi åkte hem och käkade frukost och somnade. Vaknade några timmar senare mörbultad och smått deppig, jag har som sagt inte tagit mig ur min djupa depression ännu men jag har viljan att göra det. Fixade mig en kaffe till och packade gymväskan. Nervöst och med blandade känslor begav jag mig till Nordic Wellness och utförde mitt axel och magpass. Även om jag fick sänka vikterna så kände jag mig nöjd med att ha kommit igång igen. Nu gäller det bara att fortsätta i samma anda och träna vidare ända till målet. Jag skall klara bänkpressen galant om några veckor med iaf 110 på stången. Det fixar jag. Finns viljan så finns orken. Imorgon blir en tuff utmaning då jag har massor inplanerat, men skall lyckas med konsten att köra ett rygg och tricepspass. Kommer nog gå bra. En promenad på det så kommer mina 105kg rasa. Planen är ju att bli av med all ångest och kämpa mig ur depressionen med träning och denna gång skall jag lyckas. Hur har det gått med maten då, sisådär men innan kudde skall jag iaf fått i mig min dos protein för dagen. Nu försöker jag koppla av till en gammal Hitchcockfilm innan sömnen tar vid. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar