Leta i den här bloggen

onsdag 8 november 2017

Dagen som gick








Blev inte riktigt som jag tänkt mig idag, var alldeles för mycket att göra så träningen fick inte plats i dagsplaneringen. :( En vanlig människa kanske inte skulle tycka att min dag var hektisk, men för mig krävs det inte mycket innan jag blir sönderstressad och inte vet vart jag skall börja. Har varit en stafett hela dagen lång.
Men hur som helst var vi på ett bra utvecklingssamtal med Emil idag, kul att höra att det går bra för honom i skolan, känner mig stolt. På eftermiddagen roade vi oss efter alla måsten med att ta en loppisrunda där jag fyndade lite film, endel skall säljas och några kommer fylla ut luckor i samlingen. Kvällen bjöd på "Veckans brott" och film. Nu är jag trött och skall väl försöka knyta mig snart så jag får ett par timmars sömn iaf. Kommer väl vakna vid fem som vanligt, då får jag en liten stunds ro i min ensamhet med en stor kopp kaffe, sen är det bara att starta igång dagen och ge mig ut på nya äventyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar