Leta i den här bloggen

onsdag 10 augusti 2016

En bra start var det iaf

Frugan väckte mig med frukost på sängen imorse, en riktigt bra start på dagen. Men nu sitter jag här och dricker kaffe, proteindryck och äter en macka och tittar ut genom fönstret och vädret är grått och tråkigt. Tänder en lampa för att få lite positivare ljus, det hjälper faktiskt lite, ljuset är viktigt. Men varför kan jag inte hålla kvar vid den mysiga morgonen? Varför kan jag inte bara få stanna kvar i den känslan. Jo jag vet det är jag själv som är negativ... Har börjat känna mig deprimerad igen och det är inget jag önskar någon annan. Men denna höst skall jag försöka lägga fokus på träningen och annat som får mig att må bra. Ensamheten är dock jävligt jobbig de stunder jag är det. Jag är så utanför allting som man kan vara och inte fan vet jag vad jag skall göra åt saken. Nej det är motigt. Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar