Leta i den här bloggen

onsdag 31 augusti 2016

Bra kosttillskott och lite annat

Jaha ytterligare en trött dag, fått kämpa mig igenom dagens strapatser. Fick bli en vilodag från träningen idag, nog bra det för mina axlar smärtar mer än vanligt. Men imorgon är det dags igen. Senaste veckans gympass har gått relativt bra annars, känt mig hyfsat stark. Hade jag bara lyckats få till en promenad varje dag också så kanske jag lyckas gå ner några kilon. Dags att börja med kaloriräkningen igen, Lifsum i telefonen hjälper mig bra där.

Några tips på bra kosttillskott jag äter för tillfället.
Omega 3
Only One (vitaminer och mineraler)
Creatine (muskelökning)
MSM (suveränt mot ledvärk bl a)
Beta-Alanine (suveränt mot mjölksyra)
ZMA
BCAA (aminosyror)
Whey Protein
Casein (långsamt protein)
Malto-Flex Pure (snabba kohydrater)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar