Leta i den här bloggen

tisdag 16 augusti 2016

Dålig dag

Fy va jag känner mig deppig idag, vet inte varför. Solen skiner och jag sitter ute och försöker njuta men det går helt enkelt inte. Kan inte ta mig för någonting, orkar inget. Förbannat också. Dessa senaste dagar av huvudvärk gör mig galen, rädd för att ta i för hårt på träningen då explosionshuvudvärken kan komma tillbaka. Tänk om det är hjärnblödning! Nu låter jag som en hypokondriker, skall inte googla sjukdomar jag vet... Migrän som jag vet att jag redan har kan uppstå på samma sätt, men det är skrämmande när det smäller till och man tror huvudet skall explodera. Då är det lätt att tro det värsta. Blir ingen träning för mig idag då jag tycker synd om barnen om jag lämnar dem själva deras sista sommarlovsvecka. De skall inte bara behöva sitta inne och småbråka, vilket det lätt blir om de inte har något att göra. Så får försöka slå bort tankarna om att jag känner mig lat och oduglig för att jag inte tränar, allt handlar ju inte om träning även om det är en stor del av mitt liv. Får försöka hitta på något nu istället och sysselsätta min hjärna med något annat. Om jag nu har någon kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar