Leta i den här bloggen

fredag 17 januari 2014

Skavlan: David Hasselhoff

Av en slump fastnade jag i kvällens avsnitt av "Skavlan" på SVT1 när jag upptäckte att David "Knightrider/Baywatch" Hasselhoff var gäst. Nyheten att han skall ha en egen talkshow i Sverige fick mina smilband att röra sig en smula. Har börjat gilla denna herre mer på senare år pga hans självdistans och sköna självironi precis som William "Star Trek" Shatner! Hahaha underbart när man tänker på det. Det visade sig att Colgate-Hoff har humor, skrattade gott honom. Säga vad man vill om Hollywood men när en stor amerikansk profil träder in i ett svenskt program händer något magiskt, lite gåshud får man... Skäms nästan lite... Och jag som är så kritisk normalt när det gäller flaggviftande och USA's klumpiga vräkiga stil, men jag hatälskar väl det landet förmodligen :-) kul var det iaf och ser fram emot vad herrn har att erbjuda Svensk tv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar