Leta i den här bloggen

fredag 9 augusti 2013

Huvudvärk från andra sidan

Ingen bra dag idag, somna sent och vaknade med fruktansvärd huvudvärk. Har gått i vågor hela dagen, extra ljuskänslig och stel i nacken. Migrän på gång förmodligen. Pallrade mig iväg till Coop iaf för att inhandla nötkött som jag plötsligt blev akut sugen på. En proteinbar och en Red Bull har återgivit mig orken och huvudvärken försvann plötsligt, äntligen!
Har ändå utfört nyttigheter idag, sorterat och omorganiserat i filmsamlingen. Behövde vara för mig själv och ha full fokus på något. Filmsamlingen fungerar som utmärkt terapi under jobbiga stunder. Glömmer bort verkligheten för en stund då. Nåväl planen är att allt skall vara sorterat i bokstavsordning, mycket viktigt! Gör att jag kommer ifrån maniskt artikelnummer samlande... Nördigt är vad det är :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar