Leta i den här bloggen

onsdag 10 april 2013

Trött idag, men hur blir det imorgon?

Förmiddagen blev jobbigare än jag trott från början. Mötet på Solhem idag följdes av massa tester, hade inte räknat med att det skulle hålla på i tre timmar bara. Helt slut i huvudet med begynnande huvudvärk begav jag mig ut i det kyliga vackra vädret. Med rask takt gick jag så benhinnorna värkte. Hade lite smått bråttom att hämta barnen i skolan. Jennifer var med farmor idag då dagis hade studiedag. Men det gick bra ändå, det var inte lätt att få med sig henne och brorsan hem då hon hade hittat nya kompisar. Kul att hon är så öppen och orädd för att skapa nya bekantskaper. Det bådar gott inför nollstarten i höst. Imorgon fyller hon 6 år, äldst på dagis och det är hon stolt över. Ser fram emot att väcka henne imorgon, är väl lika förväntansfull jag skall bli så kul att se hur hon reagerar när hon får det hon önskat sig det senaste halvåret. Det avslöjar jag inte här då även små koppar har öron och ögon :)
 En kaffe till får det bli nu, hade ju tänkt träna idag men Emil verkar inte piggast. Börjar han bli sjuk nu igen tro, hoppas inte det. God em!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar