Leta i den här bloggen

tisdag 23 april 2013

Dagens träning: Ben

Under de senaste tio dagarna har jag lyckats klämma in åtta gympass och mycket promenader. Ökat förbränningen ganska kraftigt, vilket gjort att midjemåttet minskat markant :) Känns skönt att vara mer aktiv än tidigare, mer ork på gymmet. Men dagens pass var ingen höjdare, ben. Jobbigt, orkeslös, kraftlös. Men är helt slut i benmusklerna så det borde ju betyda att det givit mig något trots allt. Var förbannat jobbigt att vara där idag då det var för mycket folk. Om min plan spricker för att maskinen jag planerat använda är upptagen så faller det mesta. Blir virrig, nervös, orolig, stirrig, känner mig uttittad och det hatar jag. Känner mig helt värdelös, missplacerad och vill bara fly! Allt självförtroende rinner ner längs ryggraden och kallsvetten kommer krypande. Svårt att känna mig nöjd, gjorde det igår men den känslan var som bortblåst idag. Kan inte hålla kvar den tyvärr. God em, snart gömmer jag mig i bastun.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar