Leta i den här bloggen

tisdag 9 april 2013

Craze - Dopingpreparat?

Har precis läst om den stora nyheten inom kosttillskottsvärlden. Att pre-work out produkten Craze skulle innehålla amfetaminliknande preparat. Mycket möjligt att detta stämmer då Statens kriminallab har hittat substanser. Men såg en video med en intervju av en drabbad och skrattade rätt gott åt killen som beskriver sin mardrömsupplevelse på gymmet då han tagit Craze och slutat på akuten! Det han beskriver är ju löjligt, tycker inte han verkar trovärdig då han pratar om att han blev paranoid, helt galen... bla bla bla. Muskelryckningar och toksvettningar, svimfärdig har jag också känt helt utan något tillskott. Har då berott på att jag varit trött, ej helt frisk i kroppen... kan bero på massa andra anledningar. Med detta påstår jag inte att det resultat som framkommit inte stämmer då jag inte kan motbevisa det utan går mer emot hur det framställs i media. De flesta känner nog igen när någon inte talar sanning till hundra procent, vilket jag inte tycker denna kille gör. Han säger ju också att han inte minns utan fått det återberättat från andra... Hahahaha kul som tusan. Döm själva! Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar