Leta i den här bloggen

tisdag 8 januari 2013

Nattens barn

Jag vet att jag borde lägga mig, men det kommer alltid något i vägen. Jag ser väl oftast till att det gör det. Ser inte fram emot imorgon, tillbaka till verkligheten efter den lasersnabba julledigheten. Börjar känna mig rejält nedstämd igen. Varit ganska irriterad idag, beror på att jag känner mig stressad inombords. Vet inte hur jag skall få ut det. Inte tränat på länge, var ju på Vårdcentralen i fredags (tror jag det var) och de konstaterade att jag har och har haft en halsinfektion under lång tid. Var sårigt och småsvullet. Fick lite hostmedicin och smärtlindrande. Börjar känna mig bättre men får vänta med träningen tills halsen är riktigt bra. Jag är så förbannat rastlös!!! Känns för jävligt att inte kunna avreagera sig på gymmet. Hoppas det blir en positiv upplevelse när jag startar för första gången och inte allt känns som jag backat allt för mycket.

Designat om lite i bloggarna idag, ett ansiktslyft blev det allt. Men retar mig på att vissa funktioner inte verkar vara aktiva i de mallarna jag nu använt. Testade dynamiska mallar på båda mina bloggar. Problem med "dela knapparna" och jag hittar inte hur jag skall ändra på inställningarna. Frustrerande, hjälp mig för helvete!!! ;) Även många av mina gadgets syns inte heller. Även om jag går in och justerar och väljer vad som skall visas så händer INGENTING i live bloggen!? Fattar ingenting och har inte tålamod att läsa alla hjälpsidor, testar mig oftast fram istället, vilket inte är att rekommendera alla gånger.
Nej det är väl dags att lägga sig, plugga in hörlurarna och lyssna på podden, P3 Dokumentär. Lyssnade på ett gammalt avsnitt igår natt om Thomas Qvick. Mycket intressant.
God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar