Leta i den här bloggen

onsdag 24 oktober 2012

Punkterad

Borstar tänderna och lyssnar på Korn i väntan på att jag skall åka till Gröna vägen. Har möte med min handledare och kontakt på Lotsen vid två tiden idag. Känner mig inte positiv inför det men heller inte alltför nervös. Är ganska likgiltig och trött, som alltid. Ingen energi, är förbannad på mig själv att jag inte orkar ta mig för någonting. Skjuter allt framför mig. Det bara hopar sig och skapar onödig oro. Inre stress är inte bra, men likförbannat blir det så ändå, ständigt. Denna gråa tid som utspelar sig nu är påfrestande, det mesta känns lönlöst. Inte hoppfull, utan ganska irriterad och låg hela tiden. Som alltid känner jag mig fri nattetid men en konstant oro och ångestkänslor finns där, det handlar bara om att tränga undan dem. Det gör jag genom att se film och åter film. Håller förtillfället på att sälja bort min kära VHS samling, vilket känns tungt men samtidigt befriande. Pengarna behövs till annat. Nu måste jag dra iväg så jag inte blir sen. Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar