Leta i den här bloggen

måndag 1 oktober 2012

Konstant oro & ångest

Sitter med fruktansvärd oroskänsla i hela kroppen. Jag har fruktansvärd ångest som är närmast omöjlig att bekämpa. Kan inte andas, tankar far runt i huvudet och terroriserar mig konstant. Jag känner mig oerhört låg och misslyckad. Trycket mot bröstet kväver mig, den frätande illamående känslan i magen är olidlig. Jag finner ingen ro någonstans. Har inte lust med någonting, ingenting hjälper. Panik! Jag har sån jävla panik. Jag är så negativ men det är svårt att se ljusning när allt känns förjävligt. Googlade lite och hittade en intressant sida om ångest och oro. Allt stämmer så bra på hur jag känner just nu. Regnet hänger i luften, det är grått och barnen är sjuka. Jävla måndag. Vad i helvete skall jag ta mig till?

1 kommentar:

  1. Cannabis! det slår aldrig fel i måttlig mängd! "naturlig" lyckorus som hjälper en med perceptionen (hjälper en att tolka saker mer positivt) vilket sedan kan användas även när du inte röker cannabis. För ett allt för intensivt bruk är heller inte bra, då man vänjer sig vid det och gör det svårare att sedan hantera det normala tillståndet. Rök när du är riktigt dålig, testa sedan att vara utan cannabis i några veckor eller nåt

    SvaraRadera