Leta i den här bloggen

onsdag 25 april 2012

Elvakaffe

Hemma med en sjuk liten tjej idag också, verkar inte vilja ge med sig. Själv har jag en förskylningsblåsa på tungan som jag försökt bita hål på, vilket inte gjort det hela bättre. Elvakaffe hos farfar, Ninni äter macka. Äter ju enligt LCHF sedan förra måndagen, håller mig mätt längre och nästan bara haft positiva följder av valet att skippa kolhydrater. Fast något viktras har jag inte drabbats av ännu dessvärre, hoppas det börjar hända något på vågen och med måttbandet annars tappar jag säkert lusten. Det är inte första gången, åt liknande från maj till december förra året gick då ner lite grand men jag tränar ju en hel del också och ökade då i muskelmassa, vilket väger mer än fett. Sått krasse på ett fat idag enligt Ninnis önskemål. Eller hon ville väl så annat också men krasse var det som var lättast att göra, resterande frön får vi plantera ute när solen tittar fram under en längre period någon dag.
Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar