Leta i den här bloggen

lördag 24 december 2011

Dag 13337 - Jul kul - igen


God Jul till er alla som följt mig under året. Har haft en julfrukost med svärföräldrarna och Jennyhs systrar. Lyckades bränna äggröran som jag såg fram emot :-( Gris!!! Var lite för stressad förmodligen. Men det räckte väl med mat ändå. Skall upp på jullunch till mina föräldrar om drygt en timme så jag tänker väl bara småfisa i soffan tills dess. Barnen är så fina i sina nya kläder, Jennifer i en rödklänning med vita prickar. Emil i vit skjorta med slips. En väldigt koncentrerad 6 åring, Emil, sitter vid matsalsbordet och pillar med sitt mekano som han fick. Riktigt duktig är han på att följa ritningen måste jag säga. Känner att han är ganska lik mig när jag var liten :-) Iväg i kväll till Jennyhs kusin med familj för att umgås och träffa tomten... Har väl varit ganska rörigt och upp och ner det senaste annars. Väldigt lättirriterad och arg, jobbigt som fan. Ger mig väldigt dåligt samvete när jag inte kan lägga band på mig. Hoppas det blir bättre framöver. Nog om det, ha en fortsatt trevlig jul och ett kommande gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar