Leta i den här bloggen

tisdag 13 december 2011

Dag 13326 - The Human Carpet

Fan jag tror jag imploderar snart av ilska, äckel, avsky, hat, idioter! Jag biter mig i tungan för att inte explodera. Mår så in i helvete dåligt just nu, ingenting är meningsfullt. Det är pina att vara här. Jag står inte ut längre. Folk runt mig snackar sin skit. De är bittra, fula som stryk och hatiska mot alla andra. Jo jag dömer, och jag tycker jag har min fulla rätt att döma folk som dömer andra. De snackar hur hemskt det är med barn och föräldrar och mitt i smeten sitter jag som pappa och känner mig som en piltavla. Försöker få ner kaffet och tänka på något annat, låt det rinna av mig bli inte arg säger min inre röst konstant. Hur kan man med att snacka så mycket skit? Vara så bitter på allt och alla? Generaliserar och det är hårresande fördomar som sprider sig utan att någon jävel säger något. Jag vågar inte för jag kommer överreagera och inte få ut någonting utav det jag vill få fram för att jag är så jävla arg. Skrämmande åsikter om att "anarki vore bra för då kan jag kniva någon utan att något händer" ?!!?!?! Jag står inte ut att vara här, nu drar jag mig undan och sitter i en källare med en skallrande radio och väver!!! Jag uppskattar det och det säger en del. Skulle jag kunna använda era inälvor som mattrasor skulle mattan bli lång... Jag är en enstöring, allt annat jag trott har varit ogenomtänkta utsvävningar som skapat kaos i mitt huvud. Jag fungerar inte med andra människor, jag får hitta min korkek och stanna där! Satfläsken i min omgivning hoppas ni hamnar i ett helvete utan nödutgång, jag orkar inte hata er det är ni inte värda. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar