Leta i den här bloggen

tisdag 22 mars 2016

Mörka dagar

Ett par jobbiga dagar har jag lämnat bakom mig. Livet är besvärligt, ständigt råkar man ut för saker som man hanterar illa vilket medför ångest, samvetskval och nedstämdhet. Mår inget bra alls. Skall försöka sova nu efter att jag spenderat kvällen och natten framför tv'n, hela serien "Mäklarna" har jag lyckats beta av under sex timmar. Gav mig många skratt iallafall, men nu när det är slut kommer tankarna tillbaka. Fy fan va jobbigt. Man är en idiot många gånger och gräver ofta sina egna gropar som man senare trillar ner i och det är förbannat svårt att ta sig upp igen. Folk tycker jag är konstig, förstår dem, just därför har jag svårt att hålla relationer levande. Därför har jag dragit mig undan allt och alla. Att leva med social fobi är och förblir ett helvete och jag vet inte hur jag skall kunna kämpa emot det. God natt ifrån soffan, nu skall jag försöka få mig lite sömn till P1 eller P3 dokumentär. Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar