Leta i den här bloggen

torsdag 25 december 2014

Felskapt

Varför är man så felskapt? Ont i hel kroppen jämt! Styrketränar som ett as men ändå blir det inte bättre! Fan i helvete, ont i axlar, ischias, rygg, mage.... Inte nog med det så är det psykiska åt skogen. Ständigt deprimerad och ångestfylld. Försöker le och kämpa men det känns inte äkta. Vad skall jag göra? Äter massa medicin som får mig att hamna i världar jag inte kan förklara. Jag lever i en drömvärld emellanåt. Dagligen Voxra, Abilify, Cybalta, Zolpidem, Lotezapam, Omeprazol, Propavan + olika värktabletter då och då. Sedan gör hälsans skull Omega-3, Only One, Solbrun, MSM, Magnesium och sen blir det whey protein dagligen också. Mår jag bättre? Nej! Utan någon psykiatrisk kontakt kommer det aldrig bli bättre, har fan gått så här sedan 2000 och det har bara blivit sämre!!!! Bajskorv!!!!! God Jul och Gott Nytt År!!!

Mannajas iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar