Leta i den här bloggen

tisdag 1 juli 2014

Vänder ut och in...

> ...på mig själv och skrapar bort det onda med en klickskrapa.
> Mår illa när jag vaknar, är inte hungrig, men måste äta. Imorse fick jag dela upp frukosten på två tillfällen. Jag har en oro i kroppen, smärta överallt. Ont i benen, illamående och smärtor i magen en tomhet. Huvudvärk, trött och ett dåligt humör. Känner mig stressad hela tiden, händerna skakar och jag är växlar mellan att frysa och svettas. Vad händer? Mår skit, psykiskt tärande. Har väl hamnat i en depressionssvacka igen fan va jobbigt. Ett helvete att ta sig ur. Måste hitta på något kul imorgon, måste vara sysselsatt för att det skall kännas bättre. Är rastlös och ångestfylld, måste göra något MÅSTE!!! försöka mig på en utflykt med barnen imorgon, att komma ut i naturen brukar göra underverk. God natt till er som kan sova!
>
> Mannajas iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar