Leta i den här bloggen

torsdag 3 juli 2014

Färglös

Ingen bra dag idag, fruktansvärt trött, ångestfylld och nedstämd. Har precis avslutat veckans fjärde träningspass, gick sådär. Hatar sådana här gråa dagar, känns inte som det var någon mening med att gå upp överhuvudtaget imorse. Vill vända på denna negativitet men svårt att hitta rätt sätt. Vill egentligen gömma mig i källaren i mörkret, där ingen kan döma mig. Isolera mig ännu mer är väl inte bästa medicinen dock, men en liten stund vore skönt. Tänkte måla lite i em med hela familjen, kanske vänder humöret om jag börjar bli lite mer kreativ, få ut all skit via penseln är lättare.

Mannajas iPhone

1 kommentar:

  1. Måla gör du rätt i.
    Kudos till dig som gick och tränade ändå!
    Själv har jag vänt all min ilska och sorg mot lägenheten och börjat röja runt bland alla jäkla påsar och kartonger.
    Nu ska skiten UUUUUUT!

    SvaraRadera