Leta i den här bloggen

måndag 5 maj 2014

Första dagen på resten av mitt liv...

Hur gick detta då? Jo motvilligt steg jag upp alldeles för sent med ryggvärk, smärta i hela kroppen och surprise! deprimerad. Jag lagade mig en tallrik havregrynsgröt medan kaffet kokade. En whey-80 kokos protein på det gjorde mig mätt tillsammans med en näve piller. Stöket i lägenheten fick lite ansiktslyftning orkade inte gå på djupet idag. Gick ner till gymmet och kämpade där i 95 minuter!!! Överraskade mig själv, travade sedan hem och käka lunch. Intressant? Men soffan var inte min innan jag åkt en sväng till sopstationen efter trädgårdsarbetet i helgen. Nu lugn och (o)ro och likgiltig, mardröm för framtiden, tycker allt känns blasé och tomt nu. Ett leende ger mig inget mer än mer tomhet, jag är slutkörd men orkar inte prata om det, hade behövt en psykolog där kanske jag kunde ventilerat lite iaf. God natt

Mannajas iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar