Leta i den här bloggen

måndag 23 december 2013

Raseri

Någon mer som har en säck med motgångar så kan ni ställa det under min gran. Är så förbannad så jag exploderar!!! Inte nog med att jag varit sjuk i veckor och inte kunnat träna och avreagera mig så vänder sig allt annat emot mig också. Skulle byta däck på bilen igår äntligen men vad händer? Jo nyckeln till låsmuttrarna är BORTA!!! Den jävla bilmekanikern som sabbade fälgen senast vi hade inne bilen för byte av bromsskivor har slarvat bort den... Lugnade ner mig och var nu vid lunchtid på väg att åka dit och be honom byta, borde vara en enkel grej om biljävelns batteri inte var urladdat! Allt känns så förbannat jobbigt, går nu och promenerar bort ilskan. Inget bra det heller är pissenödig och har stelfrusna händer pga att jag envisas om att skriva på telefonen!!!! Jag vill ha en skön jul nu och slippa alla jobbiga motgångar. Hjälp!!!


Mannajas iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar