Leta i den här bloggen

onsdag 5 december 2012

Vad gör jag här?!

Fan va trött jag är på mig själv! Vaknar med ont i halsen och såg en utväg till att slippa åka till Gröna vägen. Inte varit där på länge, mått skit på grund av allt som hänt. Men jag dansar ju efter andras pipa och nu sitter jag här i fikarummet lik förbannat. Kanske är det bra trots allt, hoppas jag smittar dem med något lagom till julen ;-) lite skämt elak, det bjuder jag på :-). Bäst att klunka och knapra i mig frukosten innan jag spyr upp allt. Annars har jag ju inget att puka ju! Mår förbannat illa, magkatarren krigar mot resten av kroppen. Något Enya liknande ljud piper ur den lilla Postorder stereon snett bakom mig. Inget jag uppskattar denna morgon. Men kan ju alltid skratta åt hur ful den är, stereon menar jag. God morgon!

Skickat från iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar