Leta i den här bloggen

onsdag 2 september 2009

Dag 12494 - Tröttheten hack i häl

Senaste veckan har präglats av trötthet, orkeslös och inte mycket lust till att göra särskilt mycket. Var på vårdcentralen idag, kollade blodtryck, var bara bra. Vet inte kanske bara är psykiskt. Depressionen har väl börjat sitt höstgrepp igen. Men det har vart en del bra de senaste veckorna också, vägen kantas inte bara av nederlag även om den skuggan förföljer mig ständigt. Börjat i uttryckande konstterapi, som jag än så länge gillar skarpt. Blivit en hel del starka bilder/målningar. Skapandet kanske på framfart igen, hoppas på det starkt. Mycket givande att uttrycka sina känslor på det sättet och i kombination att skriva. Träningen har fungerat väl efter semesteruppehållet, trots min djuuupa trötthet har jag klarat av mina pass de sista veckorna utan att svimma ;) fast det ibland känns så. Fick infallet att skriva några rader nu medan jag dricker min prestationshöjare, upp laddaren för dagens bröst/axel pass. Skall bli tungt och förhoppningsvis sätta fart på blodomloppet så jag känner mig piggare efteråt. Fräscha till mig lite kanske, byta kläder och och och... ja just det packa väskan som skall med får inte glömma armbågs- och handledsskydden som jag tvätta igår. Kanske skall hinna med någon loppis idag, har ju öppet på onsdagar och lördagar. Kanske finner några filmfynd, vem vet... Hade vart kul. Slut för tillfället, huvudet är tomt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar