Leta i den här bloggen

måndag 30 september 2013

Barnkläder säljes.

Barnkläder säljes

Säljer barnkläder, mest ytterkläder till både kille och tjej. Normalt slitage. Finns i Borås. Avhämtning eller frakt. Maila vid intresse; saunakillers@hotmail.com

söndag 29 september 2013

Basil Fawlty waits on the Germans - Fawlty Towers - BBC

Kolla in det här videoklippet på YouTube:

http://youtu.be/yfl6Lu3xQW0


Skickat från min iPhone

Jävla Kajsa! (Hela serien från 1999)

Klassisk god-natt-nu-skall-Erik-snart-sova-serie: "Jävla Kajsa!" 

(Hela serien från 1999)
Kolla in det här videoklippet på YouTube:

http://youtu.be/QhPSxFvJO0U


Skickat från min iPhone

torsdag 26 september 2013

Utflykt en onsdag

Frugan och jag åkte mot Rångedala och satte oss i höstsolen med elvakaffe och macka, underbart njutbart så länge grusbilarna inte dundrade förbi vilket de gjorde stup i kvarten!

måndag 23 september 2013

Warp-hjärna!!!

Denna hemska dag, som jag lyckades sova bort förmiddagen av, har gått i moll och rastlöshetens tecken. Tankarna i huvudet cirkulerar i warp-speed (väldigt fort).
















Va fan fick jag det ifrån, inte så vidare förtjust i Star Trek ju. Hur som helst, spenderar eller snarare fördriver lång tid på spikmattan dagligen samtidigt som jag pluggar in humor i öronen. Den behagliga smärtan får mig att koppla av en smula och förtränga bort det mest påtagligt jobbiga. Skratt förlänger ju livet... så humorprogram är ju inte helt fel, blivit lite beroende tror jag. :) Fly är väl mitt enda botemedel, hade ju egentligen helst flytt från stan och gjort något improviserat. Jag är ju en äventyrens man :) gillar inte detta inrutade helvete!

Barnarbete - Biltvätt

Barnen hjälpte mig att tvätta bilen efter skolan idag, även Jennifers cykel fick en uppfräschning. Skönt att komma ut lite denna fina höstdag och gör det ju inte sämre att se en ren blank yta som glänser i solens sken.

söndag 22 september 2013

Mmmmmmkay

En söndag som känns dyster. Lyckades komma iväg på ett gympass trots att halva jag motarbetade mig. Femte för veckan vilket känns bra. Har massa att skriva om träningen egentligen men har ingen större lust, jag går och bastar istället.

Skickat från min iPhone

fredag 20 september 2013

Hört från frukostbordet

Jennifer vid fredagens frukostbord:
"-Mamma min choklad är alldeles brun!"
Hahaha, jag låg i sängen vi tillfället och garvade. Jag svarade henne:
"-Det brukar choklad vara"
"-Ja men inte så brun!"


Skickat från min iPhone