Min Filmblogg: Mannajas film
Leta i den här bloggen
måndag 30 september 2013
Barnkläder säljes
Säljer barnkläder, mest ytterkläder till både kille och tjej. Normalt slitage. Finns i Borås. Avhämtning eller frakt. Maila vid intresse; saunakillers@hotmail.com
söndag 29 september 2013
Jävla Kajsa! (Hela serien från 1999)
Klassisk god-natt-nu-skall-Erik-snart-sova-serie: "Jävla Kajsa!"
(Hela serien från 1999)
Skickat från min iPhone
torsdag 26 september 2013
Utflykt en onsdag
Frugan och jag åkte mot Rångedala och satte oss i höstsolen med elvakaffe och macka, underbart njutbart så länge grusbilarna inte dundrade förbi vilket de gjorde stup i kvarten!
onsdag 25 september 2013
The Ninja Mission (Mats Helge Olsson/Uncut)
Jag vill tipsa om denna annons på Tradera:
http://www.tradera.com/the-ninja-mission-mats-helge-olsson-uncut--auktion_302095_190774904
Skickat från min iPhone
http://www.tradera.com/the-ninja-mission-mats-helge-olsson-uncut--auktion_302095_190774904
Skickat från min iPhone
måndag 23 september 2013
Warp-hjärna!!!
Denna hemska dag, som jag lyckades sova bort förmiddagen av, har gått i moll och rastlöshetens tecken. Tankarna i huvudet cirkulerar i warp-speed (väldigt fort).
Va fan fick jag det ifrån, inte så vidare förtjust i Star Trek ju. Hur som helst, spenderar eller snarare fördriver lång tid på spikmattan dagligen samtidigt som jag pluggar in humor i öronen. Den behagliga smärtan får mig att koppla av en smula och förtränga bort det mest påtagligt jobbiga. Skratt förlänger ju livet... så humorprogram är ju inte helt fel, blivit lite beroende tror jag. :) Fly är väl mitt enda botemedel, hade ju egentligen helst flytt från stan och gjort något improviserat. Jag är ju en äventyrens man :) gillar inte detta inrutade helvete!
Va fan fick jag det ifrån, inte så vidare förtjust i Star Trek ju. Hur som helst, spenderar eller snarare fördriver lång tid på spikmattan dagligen samtidigt som jag pluggar in humor i öronen. Den behagliga smärtan får mig att koppla av en smula och förtränga bort det mest påtagligt jobbiga. Skratt förlänger ju livet... så humorprogram är ju inte helt fel, blivit lite beroende tror jag. :) Fly är väl mitt enda botemedel, hade ju egentligen helst flytt från stan och gjort något improviserat. Jag är ju en äventyrens man :) gillar inte detta inrutade helvete!
Barnarbete - Biltvätt
Barnen hjälpte mig att tvätta bilen efter skolan idag, även Jennifers cykel fick en uppfräschning. Skönt att komma ut lite denna fina höstdag och gör det ju inte sämre att se en ren blank yta som glänser i solens sken.
söndag 22 september 2013
Mmmmmmkay
En söndag som känns dyster. Lyckades komma iväg på ett gympass trots att halva jag motarbetade mig. Femte för veckan vilket känns bra. Har massa att skriva om träningen egentligen men har ingen större lust, jag går och bastar istället.
Skickat från min iPhone
Skickat från min iPhone
fredag 20 september 2013
Hört från frukostbordet
Jennifer vid fredagens frukostbord:
"-Mamma min choklad är alldeles brun!"
Hahaha, jag låg i sängen vi tillfället och garvade. Jag svarade henne:
"-Det brukar choklad vara"
"-Ja men inte så brun!"
Skickat från min iPhone
"-Mamma min choklad är alldeles brun!"
Hahaha, jag låg i sängen vi tillfället och garvade. Jag svarade henne:
"-Det brukar choklad vara"
"-Ja men inte så brun!"
Skickat från min iPhone
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

