Leta i den här bloggen

måndag 23 september 2013

Warp-hjärna!!!

Denna hemska dag, som jag lyckades sova bort förmiddagen av, har gått i moll och rastlöshetens tecken. Tankarna i huvudet cirkulerar i warp-speed (väldigt fort).
















Va fan fick jag det ifrån, inte så vidare förtjust i Star Trek ju. Hur som helst, spenderar eller snarare fördriver lång tid på spikmattan dagligen samtidigt som jag pluggar in humor i öronen. Den behagliga smärtan får mig att koppla av en smula och förtränga bort det mest påtagligt jobbiga. Skratt förlänger ju livet... så humorprogram är ju inte helt fel, blivit lite beroende tror jag. :) Fly är väl mitt enda botemedel, hade ju egentligen helst flytt från stan och gjort något improviserat. Jag är ju en äventyrens man :) gillar inte detta inrutade helvete!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar