Leta i den här bloggen

tisdag 17 november 2015

Bajsdag igen

Ännu en pissdag, vill inte göra någonting eller vågar knappt visa mig bland folk. Ingen ångestmedicin har jag heller, faaan! 

måndag 16 november 2015

Bedrövlig dag

Har en riktig skitdag idag, mår uselt i kropp och själ. Allt känns olustigt, inte tagit mig för någonting ännu och klockan är eftermiddag. Fy faaaan! Träningen skiter sig för mycket folk nu på eftermiddagen, klarar inte av massa ögon nu. Regnet piskar på fönsterbläcket och det drar kallt. November är en jobbig månad. Är så fruktansvärt deprimerad, och har så jävla ångest. Äter ångestmedicin som andra äter popcorn ;-) blir inte bättre för det. Ont överallt, axlarna är bedrövliga nu kan inte göra något över axelhöjd utan att skrika. Det var gnället för dagen, god dag!

fredag 13 november 2015

Fredagen den 13:e

Sitter i bodegan och väntar på att bastun skall bli varm, ur högtalarna strömmar det Johnny Cash. Jag mår bra och är rätt så nöjd med dagen trots att jag inte tränade idag, får bli i helgen har bara ett pass kvar denna vecka. Ikväll blir det nog någon skräckfilm dagen till ära. God eftermiddag!

Hinderbana

Igår kväll rastade vi barnen på hinderbanan på Kransmossen. Brukar själv deltaga men icke igår då jag bar min stora vinterjacka som gjorde mig alldeles för orörlig, sen kände jag mig ganska matt efter dagens benpass också :-)

tisdag 10 november 2015

Bara jävlas

Vaknade med huvudvärk igen och stressad som vanligt. Vad händer då? Jo givetvis krånglar kaffekokarhelvetet så allt kaffe hamnar på bänk och golv istället för i kannan!!! Blir så trött. God morgon! 

lördag 7 november 2015

Lördagen den 7:e

Vaknade till en god lördagsfrukost idag, en bra start på dagen. Nu ligger jag och funderar över vad som skall göras idag, jag skulle behöva köra ett gympass till denna vecka men har ont i ryggen idag så kanske inte är bäst att dundra på med marklyft. Känns lite som jag letar efter anledningar till att slippa träna, inte bra. Varför är det inte lika kul att träna längre? Jag tror jag vet visserligen. Trevlig helg alla!

fredag 6 november 2015

Fredagen den 6:e

Nu börjar det likna något här hemma efter fredagsstädningen. Behövde inte direkt leta efter dammråttorna idag, snarare jaga dem med dammsugaren. Har lite andra sysslor kvar innan jag kan koppla av denna fredag. God em!

tisdag 3 november 2015

Tokstressad

Jag kan knappt skriva på grund av att jag nu är så stressad, känns som hjärtat skall hoppa ur bröstet på mig. Händerna skalar så jag håller på att bli tokig!!! Jag är nervös för ekonomin framåt jul, så jag försöker lösa det nu genom att sälja av min kära filmsamling där jag vet att det finns pengar. Det är så mycket press just nu och det skapar bråk och sura miner från hela familjen, inte bra alls. Jag vill bara springa iväg och gömma mig en lite stund för att lugna ner mig! Alltså inte fly problemen, för det kan jag inte. Har sån jävla ångest just nu hur vi skall klara allt, jag vet fan inte hur denna julen kommer bli! Fan också! Nä får stressa vidare nu med min kropp som är på gränsen till att explodera! God em!

måndag 2 november 2015

Skit också

Måndag, november, grått, ont i magen, stressad... magsjuka?💩 Neeej!!! Avbokat däckbyte, mindre stressad... Luuuugn nu. God morgon!