Leta i den här bloggen

tisdag 3 november 2015

Tokstressad

Jag kan knappt skriva på grund av att jag nu är så stressad, känns som hjärtat skall hoppa ur bröstet på mig. Händerna skalar så jag håller på att bli tokig!!! Jag är nervös för ekonomin framåt jul, så jag försöker lösa det nu genom att sälja av min kära filmsamling där jag vet att det finns pengar. Det är så mycket press just nu och det skapar bråk och sura miner från hela familjen, inte bra alls. Jag vill bara springa iväg och gömma mig en lite stund för att lugna ner mig! Alltså inte fly problemen, för det kan jag inte. Har sån jävla ångest just nu hur vi skall klara allt, jag vet fan inte hur denna julen kommer bli! Fan också! Nä får stressa vidare nu med min kropp som är på gränsen till att explodera! God em!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar