Leta i den här bloggen

lördag 20 december 2014

Ryggbiff på G

Kvällens måltid, ett par saftiga ryggbiffar kryddade som dom skall med endast salt och svartpeppar. Det vattnas i munnen!

onsdag 17 december 2014

Mardröm

Mår så förbannat kass, vill bara sova bort tiden. Endast korta stunder då det känns bättre. Overklighetskänslor skapar oro och mardrömsliknande tillstånd. Känner mig utanför. Oroar mig för mina närmsta även om de är på en annan nivå i livets trappa. Själv når jag knappt första steget. Frustration är väl det som kommer ut alldeles för ofta, skrattar jag gör jag det i min ensamhet för det mesta. Svårt att ta till mig saker som händer runt om i verkligheten. Konstant stressad, orolig, nervös, nedstämd, ångestfylld. Ett helvete helt enkelt, och snart är det jul!

Mannajas iPhone

måndag 15 december 2014

Spelkväll med barnen

Kör lite PS3 med barnen ikväll "Little Big Planet 2". Lite pappa barnkväll ikväll då Jennyh har klasskompisar i källaren och bastar och har fest.

lördag 13 december 2014

Pannkaksfrukost

Barnen överraskade med kaffe och pannkakor denna lördagsmorgon, fick hjälpa till att steka lite bara.

Pausar vid granen

Efter en bra dag blev det bastu och sen svtplay "På spåret" och nu "Torpederna" på Swefilmer. En bra kväll helt enkelt :-)

torsdag 11 december 2014

Nya vinterkläder

Barnen fick nya jackor och byxor inför vintern, så här glada blev dom!

söndag 7 december 2014

Granen är klädd

Så var årets julgran intagen och klädd, fick tag på en Disney-tät i år för bara 99 kr på Netonnet :-)

lördag 6 december 2014

Spyr snart

Måste skriva av mig lite. Mår illa av att må så här uselt, ångest och att vara konstant deprimerad förstör allt. Trötthet och värk hela tiden gör att träningen blir lidande. Bara gnäller och är negativ hela tiden vet inte hur jag skall kunna vara positiv då det känns ruttet inombords i vilket fall, kroppen hänger inte med. Är ju inget roligt för familjen att se mig gå omkring med mungiporna neråt hela tiden.
Hur som helst skall jag nu försöka mig på ett gympass och hoppas på att det får mig att må något bättre. Blir säkert bättre när mörkret lagt sig, kvällarna är alltid bäst!

Mannajas iPhone

fredag 5 december 2014

Julgodis

Sent denna fredagskväll i god tid innan jul tillverkas här julgodis. Fudge och något annat hopkok.

Julhandlat kosttillskott

Då var det dags med lite påfyllning av diverse kosttillskott igen, hittade massa fina erbjudanden på Gymgrossisten nu. Star Nutrutions Whey-80, Slow Carbs, Malto-Flex Pure (alternativt Big Buy). F#cked Up Pump i god Pear/Apple smak och till slut chansade jag på Whey Breakfast från Protech som fungerar perfekt till att göra pannkakor på! Sistnämnda köpte jag på Sportkost.se. Trevlig helg!