Min Filmblogg: Mannajas film
Leta i den här bloggen
onsdag 10 april 2013
Helt skogstokig... ;) av Craze...
Var är gymmet, vikterna, aaaahhhh. Någon förföljer mig. Fan musklerna bultar ut ur mina armar... Bästa skiten ever... Skojar förstås :) POW (pre-workout) brukar va bluff, senaste dagarnas nyhet om doping och amfetaminliknande ingredienser har ju mer skapat efterfrågan än att det avskräckt. Försäljningenstrycket på de som fortfarande säljer kosttillskottet har helt klart tokökat! Får se hur detta fortskrider, spännande iaf.
tisdag 9 april 2013
Craze - Dopingpreparat?
Har precis läst om den stora nyheten inom kosttillskottsvärlden. Att pre-work out produkten Craze skulle innehålla amfetaminliknande preparat. Mycket möjligt att detta stämmer då Statens kriminallab har hittat substanser. Men såg en video med en intervju av en drabbad och skrattade rätt gott åt killen som beskriver sin mardrömsupplevelse på gymmet då han tagit Craze och slutat på akuten! Det han beskriver är ju löjligt, tycker inte han verkar trovärdig då han pratar om att han blev paranoid, helt galen... bla bla bla. Muskelryckningar och toksvettningar, svimfärdig har jag också känt helt utan något tillskott. Har då berott på att jag varit trött, ej helt frisk i kroppen... kan bero på massa andra anledningar. Med detta påstår jag inte att det resultat som framkommit inte stämmer då jag inte kan motbevisa det utan går mer emot hur det framställs i media. De flesta känner nog igen när någon inte talar sanning till hundra procent, vilket jag inte tycker denna kille gör. Han säger ju också att han inte minns utan fått det återberättat från andra... Hahahaha kul som tusan. Döm själva! Hej
Svenska hyrfilmer säljes, stor samling
Säljer hela min VHS samling på ca 1600 filmer. Allt är gamla svenska släpp, mestadels hyrfilmer. Många guldkorn finnes kvar. Mottager gärna bud på allt men även styckvis. Länk till listan över filmerna och här finns min Blocket annons. Kontakta mig gärna för frågor på saunakillers@hotmail.com.
söndag 7 april 2013
Lat
En ganska lat helg har det varit hittills. Skönt, idag iaf. Helt enkelt skitit i träningen några dagar och har inte alltför dåligt samvete för det. Viktnedgången har väl bromsat lite, slarvat med kaloriräkningen... Mår ganska bra idag denna fina söndag. Barnen cyklar runt i trädgården och jag sitter och fiser med en kaffe och njuter av solen. Imorgon fortsätter utredningen på Solhem och även ett inbokat möte på onsdag. Otroligt vad det går undan plötsligt. Högt ovan mitt huvud flög en flock ljudande svanar i v-formation, våren är här! Förbannat skönt. God em.
fredag 5 april 2013
Nygräddat
Nybakt bröd, sprider en god doft i hela lägenheten. Slängde ihop en deg som fick jäsa länge för att bli luftigt och gott. Skingrar tankarna lite att göra något, god em!
Järngrepp om strupen
Vet inte vad som händer med mig nu de senaste dagarna. Borde må bra, fint väder och hemma med barnen som har påsklov. Men inte stressad, orolig, jävligt deppig och konstant värk överallt. Påträngande tankar gör det ofta outhärdligt. Den här veckan har dimmiga stunder där jag knappt vet om det är dröm eller verklighet. Och nej, inga droger är inblandat. Ibland lite ljusglimtar men oftas förstoras ett litet problem till extrema proportioner. Kan bäst liknas vid feberdrömmar. Inatt satt jag uppe till strax efter fyra då sista delen av 6 timmarsserien "Morden" var slut. Bra verklighetsflykt även om den inte är konstant under hela filmen. Abrupt slut.
tisdag 2 april 2013
Lite bränna
Blev lite färg i ansiktet idag. Precis kommit hem från träningen efter ett jobbigt bröst/framsidan axlar och mage. Inte mycket ork men det gick. Bastu om en stund, god kväll!
Fin dag i april
Ännu en fin dag har tagit sin början. Mådde förjävligt igår, nedstämd, förbannad, ångestfylld och fylld av stress. Ingenting hjälpte. Försökte vara ute och vara positiv men den inre oron vinner alltid. Inget tålamod när något går emot och lättretad av höga ljud och barnens skrik och gap. Svajig morgon även idag. Sitter och försöker njuta av solen med en kaffe, fick med barnen och de håller sams förtillfället. Måste behärska mig idag. Känner ibland att jag bara vill fly, vara själv. Hade väl inte vart bättre. Har press på mig, oro för allt. Energi nu tack. Vill inte diskutera med någon måste bara ventilera, få ut orden. Skulle ta och måla igen! Den här fina dagen måste bli bättre, sol är skönt och brukar få mig att må bättre.
måndag 1 april 2013
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

