Leta i den här bloggen

måndag 3 oktober 2022

Glasögon

Då har jag fått glasögon till slut. Eller det är faktiskt andra gången, men det är 20 år sedan senast. Snygga bågar hittade jag också. Jag är nöjd.

Nu sitter jag och väntar i ett väntrum, sådär kul. Får roa mig med telefonen så tiden går snabbare. Vänta är inte kul. Tankarna far runt i huvudet i en hiskelig fart, kan inte riktigt fokusera. För mycket på en och samma gång. Är stressad över att Jack och jag måste till gymmet i em vid 16, skall teckna medlemskap vilket i sig inte är jobbigt utan skall bli kul. Vet inte varför det stressar mig egentligen. Provveckan vi hade var riktigt bra, tränade tidig morgon då det är minimalt med folk, skönt. Planen är att gå dit imorgon bitti och köra ett styrkepass. Kommer kännas så skönt efteråt.

Nu är jag kaffesugen och här finns inget kaffe, bedrövligt. God em!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar