Leta i den här bloggen

lördag 27 januari 2018

Vad skall jag göra?

Lördagsmorgon, vad skall jag hitta på med barnen idag? Ute är det en minus och disigt. Jag sitter med benen i kors och känner mig helt handlingsförlamad, bara stirrar ut i tomma intet. Retar mig på att jag är täppt i näsan men det är jobbigt att snyta sig, fan va lat jag är. Jennifer har bänkat sig vid datorn och Emil är inte hemkommen från sin övernattning ännu. Kaffe har jag redan hällt i mig så det är inte dags för ännu en kopp ännu. Något måste jag hitta på tills motorn är varm nog. Får bli en sväng förbi Coop senare för att inhandla kalkon och toapapper, kanske en loppisrunda hinns med också. Nä nu får jag rycka upp mig, annars mår jag kass över att tiden bara går. God förmiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar