Leta i den här bloggen

måndag 7 augusti 2017

Renovering och lite annat

Då var jag tillbaka igen efter några veckors tystnad. Hunnit börja renovera Jennifers rum med allt vad det innebär, målning, rivning, snickeri, uppsättning av dörr och golvläggning. Jennifer har varit delaktig själv och målat det mesta av väggarna, verkligen jätteduktig. Blir nog fint när det blir färdigt.
Har haft ett par jobbiga dagar de senaste, massa ångest och känner mig förbannat nedstämd. Försöker förtränga det med träning och arbete i hemmet. Men det går inte så bra, trycker ner mig själv rätt så ordentligt speciellt när det gäller träningen. Har slarvat bra länge nu med att lyckas komma till gymmet och det känns inte bra, känner mig sliten, värk överallt och otränad. Måste bli ändring på det nu. Jävla oro i kroppen hela tiden, oroar mig för framtiden och minsta lilla grej blir hur stor som helst i mitt huvud, bedrövligt. Varför kan man inte få vara som alla andra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar