Leta i den här bloggen

måndag 24 april 2017

Viktras, tack!

Jag sitter i den nedsuttna soffan och hör ljudet av motorfordon och byggnation utav ställningar på adressen mitt emot. Det är slutet av april och ute faller stora flingor snö som bildat ett täcke på marken. Vilken vår! Funderar över en kaffe till för att fp lite energi. Börjat att äta pulver idag för att försöka gå ner några kilon till semestern som vi åker på om 17 dagar. Det blir strikt vlcd de kommande veckorna alltså. Lägger till några whey protein varje dag också så proteinintaget inte blir alltför lågt för då förlorar jag väl muskelmassa och det är ju inte tanken. Startvikten imorse var 102,7 kg, får se vart detta slutar. Under 100 borde jag ju klara iaf. Nä får nog bli en kaffe till medan jag funderar på om jag hinner med ett träningspass idag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar