Leta i den här bloggen

torsdag 17 november 2016

Längtar

En seg dag idag, känner mig jämt trött eftersom jag sover så dåligt. Svårt att få ordning på sömnen. Har hur som helst utfört mina dagliga sysslor, rastat hund och tränat rygg och triceps vilket faktiskt gick bra trots allt. Nu skall jag ta mig en liten vilostund efter lunchen och sen blir det till att plocka ordning lite här hemma. Det är så synd att snön försvunnit, allt känns så mycket tyngre av det här mörkret det bättrar ju inte på mitt mående precis. Känner mig ständigt deppig och tankspridd, kvällarna och nätterna flyr jag in i filmens värld. Kan då koppla av för en stund även om jag har fruktansvärt svårt att koncentrera mig. Nu längtar jag till att kunna få in lite julstämning, ljus och färger gör mycket, mysigt! Ha en fortsatt trevlig em!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar