Leta i den här bloggen

måndag 1 juni 2015

Nära avgrunden

Sitter och har det egentligen mysigt med film nr 2 i hemmabion "Die Hard" samtidigt känner jag en obehaglig känsla att jag befinner mig på avgrundens kant. Det må låta flummigt och det gör det, men det ger mig hisnande känslor av obehag. Stressen ökar i kroppen och Jag bet inte vart jag skall ta vägen. En avgrund lika djup och svart som döden. Men jag är väl inte på väg dit redan. Vad ligger bakom? För mycket tankar och oro i huvudet. Fan hur skall jag bemästra detta? Finns ingen lätt utväg, att somna skapar mardrömmar så istället gnisslar jag tänder och tar en ångestmedin, hoppas på att det skall ge sig. Vill koncentra mig på filmen och inte på allt komma skall. Gillar inte att ha en överaktiv hjärna, den försöker behandla så många problem och händelser på en och samma gång vilket skapar kaos! God natt alla normala, jag lämnar över dessa tankar till er! Slut för idag/natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar