Leta i den här bloggen

fredag 8 maj 2015

Bra fredag

Härligt med helg igen, haft en bra dag trots att tröttheten nästan dragit mig baklänges emellanåt. Var och körde ett ryggpass på gymmet med Jennyhs kompis idag, gick hyfsat bra faktiskt. Blivit lite starkare och kunde öka antingen i vikt eller fler repetitioner, glad är jag :-) än så länge fungerar inte min viktnedgång som förväntat, men har då inte ansträngt mig något vidare utan ätit på ganska ordentligt iaf av proteiner vilket förklarar bra resultat på gymmet. Måste få ändan ur vagnen och börja promenera igen, tror det är där skon klämmer. Äter sällan onödiga kalorier men trots allt kommer det uppenbarligen in mer än jag lyckas förbränna. Hur som helst skönt med fredag och det kommer bli ett fjärde gympass innan denna vecka är till ända och då blir det ett armpass, då jävlar skall det curlas med 30 kilos hantlarna!!! Ha en trevlig helg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar