Leta i den här bloggen

tisdag 14 april 2015

God morgon

Detta är en sån där dålig dag, känner det i samma sekund som jag vaknar upp. Försöker efter dagens medicinintag att skapa en positiv känsla eller snarare ett undanträngande genom att lyssna på Spotify. Jag är darrig, hjärtat bultar hårt, svårt att andas och har yrsel... Jävla skitdag! Medicinerna gör sitt, men skulle inte klara mig utan dem... Jag är fast i det klassiska ekorrhjulet, mitt liv. Kanske skall jag flytta in i det så är jag ju hemma när det blir för turbulent ;-) blicken hänger inte med, kalla fingrar och darrande händer. Vad händer? Förmodligen allt jag stoppat i mig som skapar denna bunker kring mig som skydd mot verkligeten och där i bubblan sitter jag. Hur skall denna bubbla kunna följa med mig och gymma?! Det är frågan! Ha en bra dag all glada!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar