Leta i den här bloggen

måndag 1 september 2014

Botten är nådd...

Har inte skrivit mycket det senaste vilket har berott på att jag mått psykiskt dåligt och inte orkat eller haft lust med något. Delvis beror det på att medicinerna tagit slut och jag slarvat med receptförnyelse. Jag är lat och har dålig framförhållning. Men allt känns så kaotiskt i mitt liv, bråkar jämt, är nedstämd och deprimerad hela tiden. Går långt mellan de uppfriskande skratten. Hopplöst och jävligt mörkt. Kör i gamla inkörda hjulspår och det börjar bli tråkigt och uttjatat. Jag tränar för att jag måste, ser inga bra resultat motarbetas av värk och smärtor, det begränsar och får mig att känna mig värdelös. Jag vet att jag är jävligt negativ nu men det är ju lite därför jag bloggar för att få ut all den skit som ligger och gror inom mig. Alla falska glädjespridare som anser att ett leende är lösningen på problemet undanbedes, däremot är jag mottaglig för konkreta råd om vad jag skall göra för att ta mig ur klistret jag fastnat i. Jag har slut på energi, jag är på botten IGEN.

Mannajas iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar